Gekocht & Opgemaakt Juli

Elke maand ga ik aan jullie laten zien wat ik heb opgemaakt en wat ik nieuw heb gekocht in die maand. Ik laat jullie ook weten welke producten mijn aanraders zijn en welke juist niet. Als je producten ziet waarvan je graag een review zou lezen op de blog, laat het me dan vooral weten in de comments!

OPGEMAAKT

opgemaakt juli 5

Dit is alles wat ik heb opgemaakt in de maand juli, bij sommige producten zoals de shampoo, de bodylotion, … heb ik wel wat hulp gehad van mijn vriend.

opgemaakt juli 1

Ultra Doux met Cacao-Boter en Kokos-Olie Shampoo en Conditioner
Ik heb op het moment redelijk veel verschillende shampoos en conditioners die allemaal bijna leeg zijn. Ik ben deze dus nu allemaal aan het opgebruiken. Deze van Ultra Doux koop ik eerlijk gezegd vooral omdat ik de geur hemels vind, hij ruikt zo lekker naar chocolade. Maar eigenlijk doet hij weinig voor mijn haar, gewoon omdat hij niet bij mijn haartype past.

Fructis Damage Repair Shampoo
Deze is echt heel fijn voor mijn droge haar! Het ziet er echt beter uit wanneer ik deze shampoo in combinatie met de conditioner een tijd gebruik! Mijn haar voelt zachter aan en heeft meer glans.

Batiste Droogshampoo XXL Volume – blush
Ik zweer bij droogshampoo van Batiste! Ik gebruik hem zo graag. Vooral de XXL Volume vind ik goed omdat ik van mezelf erg sluik haar heb en deze geeft het toch een extra lift.

opgemaakt juli 2

Rituals Happy Buddha Foaming Shower gel & Fortune Scrub
Mijn favoriete Rituals geur! Deze zijn al van begin juli leeg en moet ik nog opnieuw kopen in full size.

Vaseline Intensive Care Cocoa Radiant
Onze favoriete body lotion! Hij ruikt heerlijk naar chocoladepudding, smeert makkelijk uit en trekt snel in de huid. Mijn huid voelt gehydrateerd aan en lekker zacht.

Rexona Compressed Deodorant Cotton
Mijn favoriete deodorant!

opgemaakt juli 4

Wattenschijfjes Kruidvat & Biocura

Hema Peel Off Mask met Komkommer en Cactus
Deze gaat denk ik uit het assortiment, hij was in elk geval afgeprijsd. Het was de eerste keer dat ik dit masker gebruikte en ik vond het eerlijk gezegd niet echt fijn. De werking was ok, maar de geur stond me echt tegen.

Hema It’s My Beautiful Skin Day Hydrating Serum
Hier schreef ik al een review over.

Cils Demasq Waterproof MakeUp Remover
Deze kreeg ik van een vriendin omdat zij hem zo goed vindt. En hij is inderdaad heel fijn! Ik draag altijd waterproof mascara en heb dit dus wel echt nodig.

opgemaakt juli 3

Catrice Photo Finish 18h Liquid Foundation
Mijn favoriete foundation, die uit het assortiment is sinds het voorjaar, is nu op. Dus nu moet ik echt op zoek naar een goede vervanger.

Catrice Velvet Finish Concealer
Hele fijne en goed dekkende concealer in een hele lichte kleur. Hier had ik nog een backup van liggen.

Catrice Glamour Doll Waterproof Mascara
Mijn absolute favoriete mascara!

Catrice Ultimate Lash Multimizer Waterproof Mascara
De review van deze mascara kan je hier lezen.

Hema Multifunctional Kabuki Brush
Deze is natuurlijk niet opgemaakt, maar ik ga hem toch weggooien. Ik maak hem schoon zoals ik mijn andere kwasten schoonmaak en hij ziet er ook schoon uit, maar sinds een tijdje ruikt hij echt niet meer fris. Zelfs na het wassen, blijft hij muf ruiken. Dus hij is aan vervanging toe.

GEKOCHT

gekocht juli 1

Ik heb mij duidelijk wat laten gaan deze maand, zeker als het op blushes aankomt. Een deel kon ik gelukkig kopen met goede acties bij Kruidvat en andere dingen kocht ik voor mezelf als verjaardagscadeautje. En voor de rest het ik geen excuus, haha!

gekocht juli 2

L’Oreal Elseve Fibralogy Shampoo & Conditioner
Hier heb ik al veel goeds over gehoord en deze wou ik dus zeker uittesten op mijn futloos haar!

Batiste XXL Volume Droogshampoo
Deze is ondertussen ook alweer bijna leeg…

gekocht juli 6

The Master Perfumer – Absolute Iris

gekocht juli 3

Essence Kabuki Brush
Deze kocht ik ter vervanging van mijn kabuki van Hema. Hij ziet er in elk geval superschattig uit.

Hema It’s My Beautiful Skin Day Hydrating Serum
Meteen een nieuwe gaan kopen, want ik miste hem toch bij mijn skincareroutine. (Review)

Elf Mineral Infused Face Primer
Deze was een beetje een miskoop, ik vind hem veel te heftig. (Review)

Elf Make-Up Mist & Set
Deze is dan weer wel heel fijn en voelt heel fris aan! (Review)

Inecto Pure Coconut Exfoliating Facial Scrub
Hiervan heb ik de body scrub al en die is zo fijn en ruikt zo lekker, dus deze moest ik ook eens uitproberen! Er zit pure kokosolie in en de scrubdeeltjes zijn stukjes kokosschaal. Heel natuurlijk dus!

gekocht juli 5

Mac Matte Lipstick Velvet Teddy
Yes, I’m in love!

Catrice Ultimate Colour Lipstick 290 Sweet Coraline
Gevonden in de uitverkoopbak voor € 1,00! Jammer genoeg niet meer verkrijgbaar!

Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polish Strawberry’s Secret
Ook deze vond ik in de uitverkoopbak voor €2,50. Deze is dus niet meer verkrijgbaar. Ook de andere Smoothing Lip Polishes gaan eruit, dus als je er nog eentje wil, moet je snel zijn. Ze zijn echt heel fijn!

gekocht juli 4

L’Oreal Brow Artist Plumper Transparant
Hiervoor gebruikte ik altijd de wenkbrauwgel van Hema, maar ik vond dat deze wel heel snel slecht werd. Ik ging dus op zoek naar iets anders en nam zo deze van l’Oreal mee naar huis. Hij werkt echt supergoed! Hij is wel duurder dan die van Hema, maar ik denk toch dat ik bij deze blijf.

Catrice Glamour Doll Mascara Waterproof
Ja, mijn favorietje, deze blijf ik echt kopen, of ik moet een hele goede andere tegenkomen. Aanraders zijn altijd welkom, wel alleen waterproof!

Catrice Deluxe Eyeshadow Trio 010 Antique Cést Tres Chique & 030 Rose Vintouch
Deze maken eigenlijk al deel uit van de nieuwe collectie die eraan komt in de herfst, maar Catrice geeft ons een soort van preview met hun It Pieces Limited Edition. Op hun website is het aanbod hiervan heel beperkt zoals een typische Limited Edition, maar ik zag in het Kruidvat bij ons toch meerdere nieuwe producten in het schap liggen!

gekocht juli 7

Catrice Multi Matt Blush La-Lavender
Ook een niewe blush van Catrice, hij ziet er echt prachtig uit!

Max Factor Creme Puff Blush 15 Seductive Pink & 30 Gorgeous Berries
Deze blushes van Max Factor stonden al lang op mijn wishlist, ze zijn zo mooi!! En nu er een actie liep in het Kruidvat waarbij ik het 2e product voor € 5,00 kreeg, kon ik ze niet meer laten liggen.

Elf Baked Blush Peachy Cheeky
Review hiervan staat online!

Mac Matte Powder Blush Desert Rose
Ook deze reviewde ik al en ik zie hem nog steeds even graag!

Catrice Prime And Fine Professional Contouring Palette Ashy Radiance
Deze matte bronzer en glanzende highlighter maakten me meteen benieuwd. Ze maken geen deel uit van de It Pieces Limited Edition, maar hij lag dus al wel in de rekken!

Elf Contouring Blush & Bronzing Powder
Deze zit nu bij mijn everyday make up en ik ben helemaal weg van de bronzer, hij is echt prachtig! (Review)

Zo, dat was alles voor deze maand, een hele hoop zoals je kan zien! Als er dingen bijzitten die je graag terugziet in een review, mag je dat altijd laten weten in de comments!

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

xx. Isabelle


7 reacties op ‘Gekocht & Opgemaakt Juli

Plaats een reactie