Belgian Summer Bloggerswap

Vandaag was het dan eindelijk zo ver! Ik mocht mijn Summer Swappakket openen! Ik had het pakketje vorige week woensdag al gekregen, ik heb mij dus moeten bedwingen om het niet meteen open te maken! Ik kreeg mijn pakketje van Ami, ga zeker eens een kijkje nemen op haar blog: La vie d’Ami (wat een leuke blognaam trouwens).

Wanneer ik de doos opendoe zie ik een briefje en allemaal kleine pakjes in leuk pakpapier in paars en met roosjes.

bloggerswap4

bloggerswap1 Alles is nog eens apart ingepakt en wat is er nu leuker dan cadeautjes uitpakken? Van sommige dingen heb ik al een idee wat het is, bij andere helemaal niet. bloggerswap3 Wauw! Wat een leuke dingen allemaal. Ami heeft heel erg goed haar best gedaan om veel spulletjes van mijn wishlist te kopen, superleuk.

Wat zit er allemaal in mijn pakketje?

Essence Limited Edition Love and Sound Lipstick 01 crowd gone wild
Essence Limited Edition Love and Sound Eyeshadow 01 glastonberry
Essence The Gel Nailpolish 03 give me nude baby
Essence The Gel Nailpolish 10 true love
Partyfun Papieren Rietjes
Montagne Jeunesse Chocolate Mask
Montagne Jeunesse Fruit Smoothie
Montagne Jeunesse Dead Sea Face Spa

Alle spulletjes van Essence stonden op mijn verlanglijstje! Superleuk dus, vooral die Limited Editions. De nagellak heb ik nu wel dubbel omdat ik deze pas ook gewonnen heb, maar dat wist ik natuurlijk nog niet toen ik mijn wensenlijstje doorgaf. De gezichtsmaskers zijn ook heel welkom! Ik had gezichtsmaskers van Yves Rocher op mijn wishlist staan, maar die van Montagne Jeunesse vind ik ook erg goed! Ik had zelf de papieren rietjes van Hema op mijn wishlist staan, ik kreeg er nu van een ander merk die ik er eigenlijk nog leuker vind uitzien. Ze hebben meer kleurtjes en zien er dus nog feestelijker uit!

Ik ben echt heel blij met mijn pakketje en ik hoop dat mijn swappersoon ook zo blij is met het pakketje dat ik haar heb gestuurd!

Ben je benieuwd wat ik vorige keer kreeg in mijn swappakketje? Dat kan je lezen in het artikel van de vorige swap!

Ben je ook een Belgische blogger en ben je geïnteresseerd in een swap? Neem dan zeker een kijkje op de facebookpagina!

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

Untitled-1


12 reacties op ‘Belgian Summer Bloggerswap

Plaats een reactie