Mac Satin Lipstick Twig

twig 7

Toen ik onlangs ging shoppen in Maastricht, kocht ik mijn derde Mac lipstick bij Douglas. Ik weet niet wat het is met Mac, maar je krijgt er een soort verslaving aan ofzo, haha. Het is ook gewoon zo dat ik geen enkele andere lipstick heb die zo goed is als die van Mac. Dus voor mij zijn ze de prijs zeker waard!

twig 9

Ik heb ondertussen al een hele verlanglijst met daarop alle lipsticks die ik mooi vind van Mac. Toen ik in de Douglas voor de Mac Lipsticks stond, heb ik gewoon diegene er uit gehaald die me aanspraken in plaats van echt specifiek op zoek te gaan naar een lipstick. Uiteindelijk haalde ik er niets uit dat niet op mijn verlanglijstje staat, best grappig.

twig 1

twig 6

De verpakking van Mac lipsticks is voor de meesten wel bekend. Een kogelvormige zwarte huls met kleine zilverkleurige spikkeltjes erdoor. De huls voelt stevig aan, maar echt mooi vind ik ze persoonlijk niet, de vorm doet me namelijk aan iets anders denken dan aan een kogel, haha.

Twig heeft een Satin finish. Het is de eerste lipstick met die finish die ik nu heb, mijn andere, Velvet Teddy en Diva, hebben beide een Matte finish.

twig 3

twig 4

Twig heeft een prachtige kleur die niet zo makkelijk te omschrijven is. Een donker oudroze. Niet echt nude, maar ook geen heel opvallende kleur. Door de Satin finish is hij niet heel glanzend, maar ook niet volledig mat.

twig 13

De swatch is zoals ik verwachte heel goed gepigmenteerd en ik ben al meteen verliefd op de kleur. Je ziet ook de Satin Finish goed op deze foto.

twig 12

Voor mij is dit een perfecte lipstick voor elke dag. Doordat hij een mooie warme ondertoon heeft, past hij goed bij mij. De Satin finish voelt ook erg prettig aan op mijn lippen. De lipstcik zit ergens tussen glanzend en mat in. Heel mooi!

twig 11

Ja, ik ben blij met mijn nieuwe Mac Lipstick. Velvet Teddy was een echte Nude kleur en Diva een opvallend donkerrood. Nu heb ik er ook eentje die daar wat tussenin zit.
De lipstick blijft goed zitten en voelt heel fijn aan op mijn lippen. Weer een mooie aanvulling en zeker eentje die nog veel gedragen zal worden.

Mac Twig is te koop voor € 19,90 bij Mac Cosmetics en bij Douglas.

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

xx. Isabelle


13 reacties op ‘Mac Satin Lipstick Twig

  1. Mooi kleurtje om elke dag te dragen! Misschien ga ik het binnenkort ook wel bestellen. Ik hou niet van te nude of te opvallend, en dit kleurtje zit daar echt mooi tussenin.

    Like

  2. Ik heb nog steeds geen MAC lippenstift, ik heb het gewoon nog niet gedurfd om eens een winkel binnen te stappen. Ik word zo overdonderd door alle mogelijke kleuren! Maar deze is zo mooi, ik vind ‘m echt prachtig!

    Like

    1. Ik heb er ondertussen nog eentje gekocht haha! Anders moet je eens met een vriendin gaan. Dan laten ze je over het algemeen rustiger kijken. Als je alleen bent kunnen de verkoopsters nogal opdringerig zijn…

      Like

Plaats een reactie