Favorieten Augustus

fav aug 2015 1

Augustus is voorbij en de herfstmaanden komen er weer aan! Vandaag laat ik jullie mijn favorieten van augustus zien.

fav aug 2015 2

The Body Shop Limited Edition Virgin Mojito Shower Gel

Als eerste deze goddelijke shower gel van The Body Shop uit de Virgin Mojito lijn. Deze ruikt zo fris en zomers naar limoen en munt, echt naar mojito! Deze geurlijn kwam uit begin juni en is Limited Edition, dus ik weet niet hoe lang deze nog te koop zal zijn.

fav aug 2015 4

Essence The Gel Nailpolish 12 Mandarine Bay

Dit is zo een mooi zomers kleurtje! Een prachtige, felle koraaltint die heel mooi staat bij een gebruinde huid. Perfect dus voor de zomermaanden, in de toekomst zal hij dus niet meer zoveel gebruikt worden. Mijn herfstkleurtjes staan al klaar.

fav aug 2015 3

Max Factor Cream Puff Blush 15 Seductive Pink (review)

Mijn absolute favoriet van het moment, zonder het te beseffen pak ik hem echt bijna dagelijks. Het is een heel draagbaar kleurtje en hij staat bij elke look mooi.

fav aug 2015 5

Hema Soft Matt Lipbalm 02 (review)

Mac Matte Lipstick Velvet Teddy (review)

Deze 2 hebben echt de hele maand in mijn makeuptasje gezeten dat altijd in mijn handtas zit. Ze gingen echt overal mee naartoe. Velvet Teddy heeft echt mijn hart gestolen en ik zou hem bijna elke dag dragen, maar ik heb ook zoveel mooie andere kleuren… De Soft Matt Lipbalm van Hema heeft een meer roze kleurtje en is iets opvallender.

fav aug 2015 6

H&M Ballerina’s

Deze schoenen kocht ik toen ik de laatste keer met mijn zus ging winkelen. Ik heb ze al eerder gehad en ben ze dus gewoon kwijtgeraakt. Hoe, wat, waar? Geen idee. Maar we gingen naar een feestje en ik nam deze mee uit voorzorg omdat ik hakken aanhad en daarna had ik ze dus niet meer. Ik miste ze zo dat ik dus maar besloot ze opnieuw te kopen.

Het zijn mooie en makkelijk zittende ballerina’s die je zonder problemen aan kan doen voor een feestje en elfs in de herfst nog kan dragen met panty’s erbij.

fav aug 2015 8

Samsung Galaxy S6

Ja, ik heb een nieuwe smartphone. Het kon echt niet meer met mijn S4. Hij liep de hele tijd vast en bleef zeggen dat mijn geheugen vol stond zelf nadat ik praktisch alles had verwijderd,het enige wat ik nog had kunnen verwijderen waren mijn laatste apps. Maar ja, dan had ik uiteindelijk ook niet zo veel meer aan mijn gsm, want ik gebruik hem dus de hele tijd voor facebook, instagram, bloglovin’, snapchat, … Ik had er al zooooveel afgegooid en niets scheen ook maar iets uit te maken. Uiteindelijk kwam het er op neer dat mijn android systeem al meer dan de helft van mijn geheugen in nam… Dit was trouwens allemaal al een probleem sinds januari, 2 android updates geleden ofzo. Ik was trouwens niet de enige die erover kloeg, anderen met een S4 hadden hetzelfde probleem… Nu heb ik dus de S6 and I couldn’t be happier! En ook, hoe schattig is mijn nieuwe covertje!

fav aug 2015 9

Hogwarts Library

Deze set kreeg ik van mijn zus voor mijn verjaardag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog niet heb uitgelezen, ondanks het feit dat het geen dikke boeken zijn en ze wel heel leuk zijn om te lezen. Maar lezen in nu eenmaal heel moeilijk voor mij omdat ik na 1 minuut al heel veel pijn krijg. Zo jammer, want vroeger las ik uren aan een stuk! Gelukkig hebben deze boekjes korte stukje die ik iets makkelijker kan lezen. The Tales Of Beedle The Bard bevat bijvoorbeeld allemaal korte verhaaltjes. De Harry Potter fangirl in mij ishelemaal gelukkig.

fav aug 2015 7

Zoo Tycoon

Deze was ik vergeten op de eerste foto te zetten, maar ik wil hem toch nog laten zien. Zoo Tycoon! En ja ik speel nog altijd de allereerste, ik denk dat die al meer de 10 jaar oud is ofzo. Ik herinner mij in elk geval dat ik dat vroeger op onze superoude computer speelde en dat dat ding dan zoveel lawaai ging maken alsof het ging opstijgen of ontploffen ofzo. Toen nam zo een spelletje zoveel ruimte in dat een computer het amper aankon, nu zie je het amper staan op mijn laptop. Ik weet ook dat er nieuwere versies zijn, maar I like it how I know it. Ik heb alle scenario’s al verschillende keren uitgespeeld en blijf dit gewoon om de zoveel tijd opnieuw doen.

werchter 1

Freedom – Pharell Williams

Mijn favoriete liedje van de hele zomer eigenlijk. Het maakte me altijd zo happy, maar het heeft wel sterke boodschap. Mij brengt het gewoon helemaal terug naar Werchter, want daar hoorde ik het voor het eerst. En die dag  Werchter is voor mij een van de mooiste herinneringen van de zomer.
“Atoms in the air, organisms in the sea, the sun and yes, man are made of the same things…”

Volg je me al op Bloglovin’ en Instagram?

xx. Isabelle


6 reacties op ‘Favorieten Augustus

Plaats een reactie